Pastebėjome, kad naršote iš vietos, kuri nesutampa su šios svetainės skirta vieta. Patvirtinkite, kurią svetainę norite aplankyti
Tavo pasitenkinimas yra mūsų svarbiausias tikslas, todėl jei gavęs savo spaudinius pastebėsi, kad kažkas neatitinka tavo užsakymo arba yra klaida, Copykrea klientų aptarnavimo komanda visada pasiūlys geriausią sprendimą problemai išspręsti. Susisiek su mumis – viską sutvarkysime.
Jei gavus užsakymą pastebėsi spaudos ar įrišimo klaidų arba trūksta vieno iš užsakytų dokumentų, gali prašyti jį pakeisti arba grąžinti pinigus. Tam turi 30 dienų nuo savo kopijų gavimo dienos.
Pretenzijos ir (arba) problemos turi būti praneštos el. paštu adresu [email protected] arba pateikiant užklausą klientų zonoje, nurodant trumpą problemos aprašymą, pridedant nuotraukas ir (arba) vaizdo įrašus bei užsakymo numerį.
Mūsų klientų aptarnavimo skyrius stengsis išspręsti problemą ir, jei reikės, su tavimi susisieks. Copykrea gali pasiūlyti kompensaciją už neteisingus arba sugadintus dokumentus (jei dokumentas yra visiškai įskaitomas, kompensacija bus tik proporcinga padarytai žalai); ir (arba) pasiūlyti jų atsiėmimą, kad problema būtų peržiūrėta vietoje. Tokiu atveju su klientu bus susisiekta, kad būtų suorganizuotas brokuotos prekės atsiėmimas. Jei po spaudinių gavimo mūsų patalpose pastebima, kad jie buvo pakeisti ar kitaip manipuliuoti ne Copykrea iniciatyva, visos siuntimo išlaidos teks klientui.
Jei užsakymas iš tikrųjų yra su defektais, netinkamai atspausdintas ar įrištas arba trūksta dokumento, mes atliksime taisymą, keitimą, kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą (priklausomai nuo atvejo), ir visa tai bus nemokama naudotojui.
Grąžinimas dėl neteisingos spaudos ar trūkstamų dokumentų bus atliktas tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį naudojai pirkdamas. Copykrea negrąžins pinigų ir nesiųs naujo užsakymo, kol nebus patvirtinta spausdinimo klaida ar dokumentų trūkumas. Pinigai bus grąžinti per 15 darbo dienų nuo siuntos gavimo ir patikrinimo. Maksimalus apmokėjimo terminas – vienas mėnuo.
Jei dėl priežasčių, priklausančių klientui, o ne kurjeriui ar Copykrea, užsakymo negalima pristatyti nurodytu adresu, Copykrea turės 30 dienų jį išsiųsti dar kartą. Mes pasiliekame teisę vėl taikyti siuntimo mokestį, net jei pradinio pirkimo metu jis buvo nemokamas. Apie tai vartotojas bus informuotas iš anksto.
Copykrea neprisiima atsakomybės, jei spaudiniai nepristatomi per numatytą laiką dėl priežasčių, susijusių su transporto įmone arba dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, kurios yra už mūsų kontrolės ribų. Jei pasirinkai pirmenybinę gamybą, tačiau dėl mūsų gamybos centro problemų gavai standartinę gamybą, gali prašyti grąžinti skirtumą tarp šių paslaugų. T. y., tau bus grąžinta papildoma suma, sumokėta už pirmenybinę paslaugą, atskaičius skirtumą tarp standartinio ir pirmenybinio pristatymo kainų.
Visi Copykrea spausdinimui pateikti failai bus tvarkomi griežtai konfidencialiai. Prieigą prie jų turės tik mūsų gamybos centro ir klientų aptarnavimo darbuotojai, jei kiltų problemų.
Failai bus saugomi 90 dienų nuo užsakymo pateikimo datos, po to jie bus sunaikinti.
Mūsų internetinės spaudos paslaugoje, kai tik užsakymas yra baigtas, jo atšaukti negalima (atsisakymo teisė). Atšaukimas arba keitimas galimas tik tuo atveju, jei užsakymas dar nepradėtas gaminti. Norėdamas sužinoti savo užsakymo būseną, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kuris tave informuos, ar galima jį atšaukti ar pakeisti.
Turėk omenyje, kad tavo užsakymas mūsų kopijavimo paslaugoje yra laikomas individualiai pritaikytu produktu, kaip nurodyta 2007 m. lapkričio 16 d. Karaliaus įstatyminiu dekretu 1/2007, kuriuo patvirtintas Bendrasis vartotojų ir naudotojų apsaugos įstatymas ir kiti papildomi teisės aktai.
Copykrea neatsako už trūkumus, atsiradusius dėl aplaidumo, smūgių, netinkamo naudojimo ar manipuliacijų, taip pat dėl normalaus nusidėvėjimo naudojimo metu.